Česta pitanja

1. Imam pitanje u vezi sa proizvodom

• Želim da se uverim da sam izabrao/la pravu veličinu.

6 meseci ili 12 meseci? 16 godina ili 18 godina? Kako bi vam pomogli da odaberete pravu veličinu svaki put, uključili smo tabelu veličina na svakoj od naših stranica proizvoda na www.petit-bateau.rs. Samo kliknite na tabelu veličina pored same veličine.

• Upomoć! Veličina koju sam izabrao je previše mala/velika, šta mogu da uradim?

Uputite se u prodavnicu! Tamo možete da zamenite predmet i odaberete savršenu veličinu.

• Kako treba da perem svoju divnu novu odeću?

Naša uputstva i savete kako da se pravilno starate o odeći se nalaze unutar specifikacije proizvoda za svaki predmet na www.petit-bateau.rs.

• Kako da se postaram da moja Petit Bateau odeća traje dugo?

Naši najbitniji saveti o tome kako da se dobro brinete o svojoj odeći se nalaze unutar specifikacije proizvoda za svaki predmet na www.petit-bateau.rs.

• Voleo/la bih da znam od kojih materijala je moja Petit Bateau odeća napravljena.

Meki velur ili udobna cevasta tkanina? Informacije o sastavu predmeta se nalaze unutar specifikacije proizvoda za svaki predmet na www.petit-bateau.rs.

• Upomoć! Primio/la sam proizvod sa nedostatkom ili sam primetio/la problem nakon korišćenja, šta da preduzmem?

Uputite se u prodavnicu! Naši timovi su pri ruci da otkriju šta je pošlo naopako. Ukoliko se radi o proizvodnoj grešci, poslaćemo vam potpuno nov proizvod istog trenutka. Ukoliko se dogodi da isti proizvod nije dostupan, možete da odaberete sličan proizvod u vrednosti kupovne cene.

2. Imam pitanje vezano za porudžbinu


• Kako da naručim na internetu?

Veoma je lako, samo kliknite na vodič za kupovinu! Kako bi izvršili porudžbinu na www.petit-bateau.rs:

1/ Napravite svoj izbor:

- Kliknite na proizvod/proizvode po vašem izboru

- Odaberite odgovarajuću veličinu

- Kliknite na “Dodaj u korpu”

Nakon što dodate proizvod ili proizvode u korpu, možete da:

- Nastavite sa kupovinom na sajtu klikom na “Nastavite kupovinu”. Svaki put kada odaberete neki proizvod morate da odradite isti postupak (odaberite veličinu i dodajte u korpu).

- Završite poručivanje klikom “Pošaljite porudžbinu” dugmeta.


2/ Potvrdite svoju porudžbinu:

- Ulogujte se:

o Prvi put? Ukoliko ste nova mušterija na www.petit-bateau.rs, možete da napravite korisnički nalog nakon klika na “Potvrdi korpu”.

o Već imate korisnički nalog? Ulogujte se nakon klika na “Pošaljite porudžbinu” koristeći svoje podatke: vašu email adresu i lozinku.

- Kliknite na “Potvrdi korpu”

- Odaberite način dostave

- Odaberite način plaćanja

- Potvrdite vašu porudžbinu klikom na “Potvrdi i nastavi do plaćanja”

To je sve! Sad ostaje samo da čekate do 5 dana da otvorite svoj paket!


• Voleo/la bih da promenim ili uklonim proizvod iz porudžbine, kako mogu to da učinim?

Žao nam je, ali kada potvrdite porudžbinu više nije moguće vršiti promene. To znači da nije moguće manjati, brisati ili dodavati nešto.


• O ne, uneo sam pogrešnu adresu za dostavu! Kako mogu da je promenim, da bi pošiljka stigla gde treba?

Bez panike! Možete da menjate vašu porudžbinu u periodu od jednog sata od trenutka poručivanja. Veoma je lako: samo se ulogujte na vaš www.petit-bateau.rs korisnički nalog. Ne zaboravite da promenite adresu na nalogu, tako da sledeća porudžbina stigne do vas sigurno i brzo.


• Kako mogu da pratim svoju porudžbinu?

Da li je još uvek kod nas ili je kod kurira? Kako bi vršili praćenje paketa u realnom vremenu, idite u “Moj nalog” deo www.petit-bateau.rs sajta. Kada pošaljete porudžbinu, možete da odaberete da primate tekstualna obaveštenja o napretku dostave. Ova funkcionalnost je zgodna kada želite da budete obavešteni!


• Kako da otkažem svoju porudžbinu?

Možete da otkažete porudžbinu ukoliko nije još poslata! Naš tim za korisničku podršku je dostupan na 0207 734 7359. Oni će poslati vaš zahtev za otkazivanjem našem logističkom odeljenju. Zatim ćete dobiti potvrdni email.


• Kako mogu da pogledam svoju fakturu?

Veoma lako! Možete da pogledate i preuzmete vašu fakturu kada god poželite, u “Moje porudžbine” odeljku korisničkog naloga.


• Nisam primio/la svoju porudžbinu, šta da preduzmem?

Da li je prošlo do 5 radnih dana, a vi još niste primili svoj paket? Možete da pratite pošiljku unutar vašeg korisničkog naloga na www.petit-bateau.rs sajtu. Ukoliko problem postoji u praćenju, možete da kontaktirate kurira u slučaju da je vaš paket još uvek tamo, ali i našu korisničku podršku u slučaju da je paket vraćen u skladište. U suštini, kurir će čuvati paket 2 nedelje pre nego što ga vrati nama.


• Moja porudžbina je pristigla oštećena, šta mogu da preduzmem?

Kako bi ovaj problem razrešili što pre, kontaktirajte kurirsku službu i obavetite naš tim za korisničku podršku na 0207 734 7259.


• Imam promotivni kod koji ne radi, kako da postupim?

Da li je vaš promotivni kod još uvek važeći (datum isteka) i da li ste postupili u skladu sa uslovima ponude? Da li ste proverili jesu li neki predmeti označeni sa “plavim tačkama”, jer promotivni kodovi ne važe za njih? Ukoliko promotivni kod i dalje ne funkcioniše, kontaktirajte naš tim za korisničku podršku na 0207 734 7259.


3. Imam pitanje vezano za dostavu


• Kada ću primiti svoju porudžbinu? Koliko vremena vam je potrebno da isporučite robu?

1, 2, 3, 4 i 5: kada se vaša porudžbina potvrdi i plati, isporučićemo vaš paket u roku od maksimalno 5 radnih dana (izuzev vikenda i praznika banki), bez obzira na odabrani vid isporuke.


• Gde možete da isporučite paket?

- U Petit Bateau prodavnicu: vaš paket će vas čekati u odabranoj Petit Bateau prodavnici u roku od 10 radnih dana od dana kada ste platili za porudžbinu. Moguće je da neke prodavnice nemaju ovu opciju ili je trenutno nedostupna. U tom slučaju vam neće biti ponuđena.

- U vaš dom: dostavićemo paket do vaših vrata kurirskom službom u roku od 5 radnih dana od datuma kada ste platili za porudžbinu. 


• Koliko se dostava naplaćuje?

- Dostava na kućnu adresu: 300 RSD, za Srbiju.

- U Petit Bateau prodavnici: besplatno!


• Upomoć! Nedostaje mi jedan predmet, moja porudžbina nije potpuna: šta da uradim?

Jesu li vaši predmeti različiti od spiska predmeta u paketu i vaše porudžbine? Da li vam nedostaju predmeti napisani na paketu? Naš tim za korisničku podršku je tu da vam pomogne na 011/263-111-5

4. Imam pitanje vezano za plaćanje


• Koje metode plaćanja mogu da koristim pri kupovini na www.petit-bateau.rs?

- Vaše narudžbine koje ste napravili na www.petit-bateau.rs sajtu, mogu biti plaćene korišćenjem kreditne kartice. Možete da birate između:


• Da li je sigurno plaćati na internetu?

- Plaćanje možete izvršiti i zatvorenih očiju! Imamo sistem koji garantuje potpunu sigurnost pri internet plaćanju: Secure Sockets Layer (SSL) enkripciju koja štiti sve podatke vezane za plaćanje. Vaše bankovne informacije se nikada ne obrađuju na Petit Bateau sistemu.

5. Imam pitanje vezano za zamenu proizvoda i povraćaj novca


Povraćaj novca:


• Kako da vratim robu ili zatražim povraćaj novca?

- Registrujte povraćaj robe na www.petit-bateau.rs korisničkom nalogu birajući narudžbinu i povezane predmete.

- Spakujte vaše nenošene, neoprane i nepersonalizovane predmete u njihovo originalno pakovanje. Dodajte papir o potvrdi dostave ili fakturu.

- Napišite adresu ispod na paketu i dodajte markice:

Petit Bateau - Internet porudžbina - Povraćaj robe

Knez Mihailova 47, 

11000 Beograd

• Koliko imam vremena da vratim robu?

Punih 30 dana (14 dana za robu na akciji)! Možete da vratite bilo koji predmet kojim niste zadovoljni u roku od 30 dana (14 dana na predmete na akciji) od dana kada ste primili pošiljku. Novac će biti refundiran u roku od 30 dana od dana povraćaja robe.

• Da li moram da platim poštarinu pri povraćaju robe?

Da, vi plaćate poštarinu pri povraćaju robe.

• Koliko dugo je potrebno čekati za povraćaj novca?

Do 30 dana. Primićete novac u roku od 30 dana od dana kada ste poslali paket. Povraćaj novca ćemo izvršiti na isti način kao i onaj koji je korišćen za izvršavanje kupovine.

• Da li mogu da dobijem povraćaj novca u prodavnici?

Nažalost ne, jedini način da ostvarite pravo na delimični ili potpuni povraćaj novca je da robu vratite u skladište.


Zamena:


• Kako da izvršim zamenu odeće koju ne želim da zadržim?

Ukoliko ne želite da zadržite odeću, možete da zamenite nenošene, neoprane i nepersonalizovane predmete potpuno besplatno u najbližoj Petit Bateau prodavnici (ili Petit Bateau partnerskoj prodavnici), uz fakturu, sa izuzetkom predmeta kupljenih na privatnoj prodaji, za koje se može izvršiti samo povraćaj novca prateći proceduru objašnjenu iznad.

• Koliko imam vremena za zamenu odeće?

Celih 30 dana (14 dana na robu sa popusta)!! Možete da zamenite vašu odeću besplatno u najbližoj Petit Bateau prodavnici (ili Petit Bateau partnerskoj prodavnici) u roku od 30 dana (14 dana na robu sa popusta) od dana kada ste primili porudžbinu, sa izuzetkom predmeta kupljenih na privatnoj prodaji, za koje se može izvršiti samo povraćaj novca prateći proceduru objašnjenu iznad.

6. Imam pitanje vezano za moj nalog


• Zaboravio sam svoju lozinku, kako da se ulogujem na svoj nalog?

Veoma je lako! Samo nekoliko klikova vas deli od vašeg naloga. Počnite tako što ćete kliknuti na “Moj nalog” na vrhu stranice, a zatim “Zaboravio sam svoju lozinku”. Nakon toga možete da unesete svoju email adresu na novoj stranici. U roku od nekoliko minuta stići će vam email sa linkom sa resetovanje lozinke. Unapred se izvinjavamo: možda bude trebalo nešto više vremena za vreme gužvi (privatne prodaje, popusti, akcije).


• Kako mogu da obrišem svoj nalog?

Veoma lako, samo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku putem kontakt forme na www.petit-bateau.rs sajtu. Nakon toga će vaš nalog biti obrisan.

8. Tražim informacije o Petit Bateau prodavnicama


• Kako da pronađem Petit Bateau prodavnicu?

Tražite najbližu Petit Bateau prodavnicu? Ova informacija je na samo klik od vas: https://stores.petit-bateau.com/search. Izaberite adresu, državu ili poštanski broj i to je sve! Svaka Petit Bateau prodavnica locirana u tom području će biti izlistana.


• U kojim zemljama mogu da kupim Petit Bateau proizvode?

Petit Bateau voli da putuje i spustio je svoje sidro u 60 država. Možete pronaći Petit Bateau prodavnicu najbližu vama klikom na link: https://stores.petit-bateau.com/search.

9. Imam pitanje vezano za svoje lične podatke


• Koja prava imam vezana za moj nalog i lične podatke koje poseduje Petit Bateau?

In accordance with the Data Protection Act of 6 January 1978 as amended by the Personal Data Protection Act of 20 June 2018 and the provisions of the General Data Protection Regulation of 27 April 2016, you have the right to access, correct, object to, limit the processing of, delete and transfer the data you have provided to Petit Bateau. You also have the right to provide instructions regarding the use of your personal data after your death.


• Kako mogu da ostvarim prava vezana za svoje lične podatke?

If you wish to exercise your rights, you can send a request specifying your membership number, surname, first name, address and attaching a copy of both sides of your identity document to:

- Poštom: Petit Bateau, Knez Mihailova 47, 11000 Beograd

- Koristeći email: kontakt.

• Više ne želim da primam Petit Bateau ponude, kako da prekinem pretplatu na obaveštenja?

Šmrc! Ukoliko više ne želite da primate ponude od Petit Bateau, možete da kliknete na link “Prekinite pretplatu” na kraju svakog email-a ili nam pošaljite poruku na adresu iznad ili email na: https://www.petit-bateau.rs/contact/. Nadamo se da ćemo imati zadovoljstvo da vas ponovo vidimo jednog dana!


Za više informacija: Idite na www.petit-bateau.rs - "Politika zaštite podataka": www.petit-bateau.rs/politika-privatnosti/.